سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید،نصب و راه اندازی ردیاب خودرو

خرید،نصب و راه اندازی ردیاب خودرو

 ردیاب خودرو یک دستگاه بسیار ارزشمند برای نظارت بر  وسایل نقلیه می باشد.   ردیابی خودرو علاوه بر این که موقعیت خودرو را به صورت آنلاین ارائه را می دهد بلکه گزارشی مبنی بر سرعت و مسافت های که قبلا طی کردین را به شما میدهد. ازردیاب خودرو در وسایل نقلیه میتوان این استفاده رو به کار برد که چه ماشینی در چه مکانی قرار دارد و سرعت آن به چه صورت است همچنین میتوان اگر خطری راننده ای را تهدید کرد با استفاده از قابلیت دکمه SOS  با خبر شد

ویژگی یک ردیاب خودرو :

ردیاب خودرو،ویژگی ردیاب خودرو،جی پی اسویژگی ردیاب خودرو

 

  1. ردیابی آنلاین و موقعیت دقیق
  2. دقت بالا
  3. باتری پشتیبان
  4. محدوده جغرافیایی
  5. خاموش کردن خودرو از راه دور
  6. هشدار بیش از حد سرعت

چطور افراد یا شرکت ها میتوانند خودروی در حال حرکت خود را از راه دور ردیابی کنند؟

ردیاب خودرو ،ردیاب برتر ،جی پی اسردیاب خودرو ،ردیاب برتر ،جی پی اس

سیستم ردیابی خودرو از شبکه جهانی ماهواره ای استفاده می کند. این شبکه شامل ماهواره هایی است که از سیگنال های ریز امواج استفاده می کنند که به دستگاه های ردیاب منتقل می شوند تا آنها اطلاعات مربوط به مکان ، سرعت ، زمان و جهت خودرو را ارائه دهند.

نصب و راه اندازی ردیاب خودرو:

نصب و راه اندازی ردیاب ،نصب و راه اندازی ردیاب خودرو ،اموزش نصب ردیاب نصب و راه اندازی ردیاب خودرو

نصب ردیاب در خودرو ها به طور کلی سخت نیست اما نصب ردیاب بستگی به نوع خرید شما دارد چون ردیاب ها 2 نوع هستن (بی سیم و سیم دار) بعضی از این ردیاب ها به زیر صندلی ماشین(ردیاب آهنربایی بی سیم) وصل می شوند و بعضی دیگر چون باسیم برق باید وصل شوند جای مشخصی ندارند.

برای  پیگیری و راه اندازی ردیاب خودرو پس از ایجاد یک حساب شخصی در وب سایت شرکت، شما به راحتی میتوانید به ردیاب خود وصل شوید و موقعیت مکانی ردیاب خود را در وب سایت یا از طریق یک برنامه که در تلفن همراه شما نصب میشود مشاهده کنید.

مزایای ردیاب برای خودرو

مزایای ردیاب خودرو،ویژگی ردیاب خودرو،ردیاب برترمزایای ردیاب خودرو

  1. بهترین دستگاه مسیریاب : ردیاب خودرو این امکان را به شما میدهد که نه تنها مسیر سفرتون رو روی نقشه مشخص کنید بلکه جاهایی که در طول مسیر توقفی باشد به شما بر روی نقشه نشان میدهد حتی این امکان را به شما میدهد که در طول سفر چه جاهایی رستوران ، مراکز خرید و… دارد.
  2. افزایش بهره وری و تماس کمتر با رانندگان: برای شما مهم است ک بدانید راننده در حال حرکت شما در کجا قرار دارد و از چه مسیری در حال حرکت است؟ با نصب یک ردیاب بر روی خودرو میتوان تمام وسیله نقلیه در حال حرکت شرکت خودرا در نقشه مشاهده کرد که این کار باعث میشود اتلاف وقت و بهبودی در کارتانکار
  3.   سرقت خودرو:اگر در ناوگان شما اتومییلی به سرقت رفته باشد با استفاده از ردیاب خودرو میتوان مکان دقیق خودرو خود را مشاهده کرد یا حتی میتوان موقعیت ماشین به سرقت رفته را به پلیس داد کرد که این کار باعث خرابکاری کمتر و اتلاف وقت می شود…

هنگام خریداری یک سیستم ردیابی خودرو باید به چه نکاتی توجه کنیم :

بهترین ردیاب خودرو موجود در بازار بهترین ردیاب خودرو چیست بهترین مارک ردیاب خودرو قیمت ردیاب ماشین بهترین رهیاب برای ماشین بهترین gps برای خودرو جدیدترین ردیاب خودروخرید ردیاب خودرو

 هدف خود را از سیستم ردیابی خودرو تعیین کنید: آیا می خواهید سیستم ردیابی خودرو را برای محافظت از ماشین شخصی خود در مقابل سرقت بکار ببرید.

نحوه عملکرد دستگاه های ردیابی خودرو : دستگاه ردیابی خودرو معمولا از یک فرستنده بی سیم، یا یک شبکه ماهواره ای در سراسر جهان استفاده می کند که با دریافت اطلاعات از این منابع، سیستم می تواند موقعیت نسبی خود را کنترل کند.

قیمت ردیاب : ردیاب های خودرو با توجه به ویژگی هایی که دارند قیمت های مختلفی دارند. اگر در مورد قیمت ردیاب تحقیق نکردین حتما قبل از آن اینکار را انجام دهید، زیرا ممکن است احساس کنید که ردیابی که شما خریداری کردین از آنچه که مدنظرتون بود گرانتر است.

تصمیم بگیرید چه زمانی و چه وقت می خواهید از ردیاب خودرو استفاده کنید: بعضی از دستگاه های ردیابی خودرو خدماتی که ارائه میدهند متفاوت است . بعضی از آنها در هر دقیقه به شما مکان مورد نظر خود را ارائه میدهند بعضی ها هر چند ساعت این کار را انجام میدهند.

قابلیت های دیگر ردیاب خودرو:

داشتن دکمهSOS  :   دکمه    SOS در یک ردیاب خودرو یکی از ویژگی های مهمی است که یک ردیاب خودرو باید داشته باشد که در ردیاب به عنوان دکمه هشدار یا درخواست کمک بکار برده میشود.راننده اگر در جاده اتفاقی برایش افتاد یا احساس خطر کرد میتواند با این دکمه به مخاطب خود اطلاع رسانی کند

برنامه : شرکتی که میخواهید از آن ردیاب بخرید حتما باید این را در نظر بگیرد که ردیاب شما باید یک برنامه مستقل داشته باشد تا شما بتوانید ازعمر باتری یا تمام امکانات ردیاب خود با خبر شوید..

مقاومت در برابر آب : باید هنگام خرید به ضد آب بودن و طول عمر ردیاب دقت داشته باشید

هشدار هوشمند : این نکته مثل دکمه SOS از اهمیت بالایی برخوردار است درصورتی که برق اتومبیل شما به هردلیلی قطع شود دستگاه به شما از طریق تماس،نرم افزار و پیامک هشدار ارسال می کند..

 

برای مطالعه مطالب بیش تر بلاگ کلیک نمایید